بهره‌مندی مربیان مهارت آموزی سربازان از مشوق ها 98
نوشته شده توسط : nezam

 مشوق‌ها و امتیازات قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه (سربازان) در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر، اظهار داشت: مهارت آموزی سربازان و مشمولین وظیفه با توجه به جامعه آماری و دربرگیری بالای آن و همچنین تأکید و تدابیر ویژه مقام معظم رهبری در این زمینه، از ضرورت های مهم کشور است.مشمولان عزیز شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشوق ها و تسهیلات سرباز ماهر و همچنین دریافت اطلاعات به روز سربازی میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

اعمال سیاست مشوق برای سه گروه سربازان، فرماندهان و دستگاه‌‌ها

مشوق ها و تسهیلات سرباز ماهر:صدرالسادات با بیان اینکه دوره ضرورت خدمت به زودی متحول شده تا در طول زندگی فرد قرار گیرد، گفت: تاکنون دوره خدمت سربازی به نحوی بوده که مشمولان با روش های مختلفی درصدد دور زدن و فرار از آن بوده و یا در صورت انجام خدمت، به شکل تحمیلی این دوره را سپری می کردند. اگر اهداف قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه بویژه در حوزه اعمال مشوق ها به طور کامل محقق شود، مشمولان قبل از دوره خدمت، یک مهارت می آموزند و در زمان سربازی نیز آن را ارتقاء داده و دوره های تکمیلی مهارت مورد نظر را طی خواهند کرد. پس از پایان خدمت نیز امکان ورود افراد به بازار کار با توجه به تسهیلات اعطایی فراهم می شود.

وی با بیان این که دوره ۲ ساله سربازی به عنوان مسیری که باید طی گردد تا جوان ما وارد بازار کسب و کار شود، می تواند در سبد زمانی خانواده ها قرار گیرد، افزود: یکی از اقداماتی که در قرارگاه دنبال می شود، سیاست های اعمال مشوق و مباحث تشویقی است. جهت تسهیل امور آموزش و مهارت آموزی تا تسهیلات ویژه اشتغال در پایان سربازی، نیازمند بکارگیری سیاست های تشویقی و ایجاد انگیزه در میان گروه های سه گانه هستیم. به این منظور برای سربازان و خانواده های آنان، نیروهای مسلح و فرماندهان به عنوان مجریان طرح و همین طور ذی نفعان و دیگر دستگاه هایی که در آموزش و جذب سربازان سهیم اند، این سیاست ها بررسی و تدوین شده است.

 

 

 

بهره‌مندی مربیان مهارت آموزی سربازان از مشوق ها

مشوق ها و تسهیلات سرباز ماهر:مسئول کمیته تسهیلگری، مشوق‌ها و امتیازات قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه، گفت: برای تدوین مشوق ها با دستگاه های متعددی رایزینی شده تا شمولیت و دربرگیری لازم برای اجرای هر چه بهتر مهارت آموزی تا اشتغال را داشته باشد. حدود ۳۴ مشوق ویژه سربازان وظیفه تاکنون تدوین و با تأیید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به اطلاع معاونت نیروی انسانی سرباز ستاد کل رسیده است. با دستگاه های ذیربط که هر کدامشان به نوعی با این مشوق ها درگیر هستند، در حال هماهنگی نهایی برای تدوین شیوه نامه های اجرایی هستیم. بعد از اتمام این شیوه نامه ها، مشوق ها اعمال و اجرا خواهد شد.



 

تأثیر اعمال و عمومیت مشوق ها در فر اگیری و اجرای بهتر مهارت آموزی

وی ضمن بیان این نکته که مشوق های مربوط به فرماندهان و عوامل نیروهای مسلح – به غیر از سربازان – و دستگاه ها در حال بررسی و تدوین است و نهایی نشده، گفت: در جلسه شورای عالی بعدی این موضوع را پیگیری می کنیم. اگر فرماندهان که جزء عناصر تأثیرگذار در امر مهارت آموزی سربازان هستند، مورد تشویق و حمایت قرار گیرند، در فراگیری و اجرای بهتر طرح مهارت آموزی کمک کننده است.

صدرالسادات در پایان این گفت وگو خاطر نشان کرد: این مشوق ها بر اساس مهارتی که فرد آموخته و امتیازی که کسب کرده، دسته بندی می شوند. افراد با توجه به این دسته بندی ها قادر خواهند بود از سطوح مختلف این مشوق ها بر اساس امتیازات خود بهره مند شوند. به زودی تمام این موارد در سامانه سرباز ماهر قرار گرفته و عمومیت می یابد. افراد نیز با ثبت نام در این سامانه در فرایند مهارت آموزی قرار خواهند گرفت. امیدواریم با این برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم اهداف قرارگاه را عملی کنیم.مشوق ها و تسهیلات سرباز ماهر


 



تصویب مشوق ها و تسهیلات در راستای مهارت افزایی سربازان

این مقام مسئول در گفت و گو با خبرنگار پایگاه «سرباز ماهر» افزود: در این راستا به دنبال اخذ مصوبات تسهیل گرایانه برای انجام بهتر مأموریت محول شده به قرارگاه هستیم. یک سری مشوق ها در نظر گرفته شده که قرار است با تأیید سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تصویب و اجرایی گردد. مشوق ها شامل دوران قبل از سربازی، حین خدمت و پس از پایان این دوران بوده تا با همکاری دستگاه های دولتی و اجرایی، قدم های خوبی برای سربازان برداشته شود.

فرحی با بیان این که ما از دستگاه های مختلف و ساز و کارهای موجود کشور در حال استفاده حداکثری هستیم، گفت: بسیاری از این مشوق ها برای سربازان و در نهایت در راستای اجرای بهتر طرح، توسط دستگاه هایی که با آن ها تفاهم نامه امضا کرده ایم پیشنهاد شده است. تا آخر هفته این فرصت وجود دارد تا مراکز مختلف مشوق های پیشنهادی خود را اعلام نمایند.

 

 

 

ایستگاه یادگیری بستری ایمن برای سرگرمی و آموزش

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی با توجه به یکی از اقدامات خوبی که در قرارگاه ایجاد شده، اظهار داشت: پیرو تفاهمی که با مجموعه ایرانسل شده به زودی در داخل پادگان ها ایستگاه هایی بصورت مجازی ایجاد می شود. این ایستگاه ها به عنوان «ایستگاه یادگیری» یک بستر ایمن و مناسبی برای سربازان فراهم می کند تا در اوقات فراغتشان علاوه بر بازی و سرگرمی های مختلف، از مزایای آموزشی آن نیز بهره مند شوند.



 

 

قرارگاه مهارت آموزی سربازان 98

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان با بیان اینکه تمامی اطلاعات و موارد مربوط به سرباز ماهر و مشوق‌های این افراد در این سایت وجود دارد خاطرنشان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح لیستی از مهارت‌ها و توانایی‌های مورد نیاز خود را که شامل صدها مورد است در این سایت بارگذاری کرده و مشمولان سربازی می‌توانند قبل از اعزام به خدمت با ورود به این سایت از مهارت‌های مورد نیاز نیروهای مسلح با خبر شوند. همچنین می‌توانند نسبت به فراگیری آن مهارت یا تقویت مهارت مذکور در حین خدمت سربازی به عنوان سرباز ماهر فعالیت کنند.

کمالی با بیان اینکه متقاضیان استفاده از مشوق‌ها و تسهیلات سرباز ماهر باید در این سامانه ثبت نام کنند، گفت: افرادی که  دارای مهارتی خاص بوده و قصد دارند تا قبل از اعزام به سربازی یا در حین خدمت از مشوق‌های مربوط به آن استفاده کنند می‌بایست حداقل شش ماه قبل از اعزام به سربازی در این سامانه ثبت نام کرده و مهارت خود را نیز اعلام کنند.

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: بهره‌مندی مربیان مهارت آموزی سربازان از مشوق ها 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 65

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: